18 december 2008

Innehållsvarning

Först infinner sig en känsla av spänning: vad kommer jag att få se om jag går vidare? En kittlande, smått förbjuden nyfikenhet fyller mig.
Men snart gör oron sig påmind: Tänk om det här beslutet är permanent? Om jag väljer att inte fortsätta, betyder det att jag har valt en gång för alla?
Slutligen bryter svetten ut på hela kroppen: Kan det vara så att beslutet gäller mer än den sökta bloggen? Vem är det som vill veta om jag vill fortsätta? Vad händer om jag
inte vill fortsätta? Har jag nu kommit till den punkt då jag måste bestämma mig?

Jag fegar ur och klickar på "Jag förstår och vill fortsätta" trots att detta inte är helt sant.


Ibland undrar jag om jag tänker för mycket.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Blogginläggsinspiration: Godiva

3 kommentarer:

Linus Gabrielsson sa...

En gång fick jag meddelandet att "åtgärden kunde inte utföras på grund av fel i huvudet". Jag vet fortfarande inte om min dator syftade på sig själv eller om det var mig den menade…

Det sociala (fri)spelet sa...

Nä nu skarvar du?!

Godiva sa...

Hi hi... Ja, det var lite roligt det där "Jag förstår... " Vad var det egentligen man skulle förstå i förväg? Ingen återvändo?

Tack för länk!!!